prixdupublic

Téva Audience Award 2019

Estée Lauder Pink Ribbon Photo Award


En 2016, téva, the first women's channel, celebrated its 20th birthday and became the first year partner of the Estée Lauder Pink Ribbon Photo Award, by organizing the Téva Audience Award on its website.

For téva, who defines itself as a "benevolent and inspiring accomplice" for her female audience, this partnership seemed all the more natural as the channel and its animators are among the most active supporters of Le Cancer du Sein, Parlons-en ! Association.

The votes for the Téva Audience Award took place from 1 October to 15 October 2019, on a dedicated website set up by the TV channel.

logo teva

More than 11 million people watch téva every month, which makes téva the 1st female audiences channel among subscriving channels.


 
  • Home
  • Previous Editions
  • 2019 edition
  • Paris Photo
  • Polka
  • Picto
  • Marieclaire
  • Teva
  • FUJIFILM
logo rose
Facebook  Twitter  Instagram
Utilisation des cookies
Ce site utilise des cookies, petits fichiers enregistrés sur votre terminal lors de votre visite sur le site d'une durée de vie de 30 jours.
En poursuivant votre navigation sur ce site, vous acceptez que des cookies soient utilisés afin de réaliser des statistiques d’audience, d’améliorer votre expérience d’utilisateur et de vous offrir des contenus personnalisés. En savoir plus sur le paramétrage des cookies.